Kocaeli halkının huzuru, refahı ve sıhhati için 7/24 vazife yapan Büyükşehir Zabıtası, vatandaşlara daha düzgün hizmet verebilmek ismine daima kendini yeniliyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, hizmet içi eğitim kapsamında işçiye “etkili iletişim”, “öfke kontrolü” ve “problem çözme” konusunda seminer verdi. Zabıta Dairesi Başkanlığı Eğitim Salonu’nda düzenlenen seminere Zabıta Şube Müdürlüğü ve Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü çalışanı katıldı.
VATANDAŞLA KALİTELİ İLETİŞİM
Zabıta Şube Müdürü Faruk Tarı tarafından verilen eğitimde tesirli bağlantının değeri anlatıldı. Gerçekleştirdiği sunumla gerçek bağlantının püf noktalarını anlatan Tarı, vatandaşla olan bağlantının kaliteli hale getirilmesini isteyerek, işçiden daha özverili çalışmalarını istedi. Büyükşehir Zabıta Dairesi Başkanlığı’nda eğitimlerin dönemler halinde devam edeceği belirtildi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
20 Kasım 2025SPOR
20 Kasım 2025GÜNDEM
20 Kasım 2025SPOR
20 Kasım 2025SPOR
20 Kasım 2025GÜNDEM
20 Kasım 2025GÜNDEM
20 Kasım 2025
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8025 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4920 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3939 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2245 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
2054 kez okundu